Områden

Boka utbildning
Körkortsutbildningar
Vi hjälper dig hela vägen till körkortet.
Kundnöjdhet
Vi har nöjda kunder och alltid dig i fokus.
Billig körskola
Vi erbjuder konkurrenskraftiga priser.
Lätt att boka tid
Boka redan idag med oss på Motor Trafikskola.

Trafikskolan för dig som bor i Stockholm

Motor Trafikskola är det självklara valet för dig som bor i Stockholm. Våra lokaler ligger tillgängligt placerade i Järfälla, nära pendeltågsstationen, där du enkelt kan ta dig både kommunalt och med bil. Tack vare vårt kvalitativa och breda utbildningsutbud för både privatpersoner och framtida yrkesförare, kommer våra kunder från hela Stockholmsområdet.

Närliggande områden

Om du bor i närheten av Järfälla, är Motor Trafikskola ett bra val för dig som annars inte har särskilt mycket tid över för att få vardagen att gå ihop. Våra skickliga och omtyckta lärare hjälper dig hela vägen till ditt körkort och anpassar utbildningen utifrån dina personliga förutsättningar och mål. Exempel på områden som ligger nära oss:

• Trafikskola nära Jakobsberg
  • Trafikskola nära Barkarby