Intensivkurs körkort: ta körkort på 2 veckor

Drömmer du om att ta körkort men har svårt att hitta tid för att övningsköra privat? Då är en intensivkurs hos oss på Motor Trafikskola i Järfälla ett perfekt alternativ. Vi garanterar en effektiv och skräddarsydd kursplan som passar just dina behov.

Du kan boka intensivkursen genom vårt kontaktformulär.

Boka intensivkurs

Fördelar med att ta körkort snabbt

Fördelarna med att ta körkort genom en intensivkurs är många. Under kursen får du bästa möjliga förutsättningarna inför både körprovet och teoriprovet under en kort period.

Exempel på fördelar med en intensivkurs hos Motor Trafikskola:

Snabbt körkort

Vi levererar en intensivkurs som tar dig från nybörjare till proffs på bara 2 veckor. Våra duktiga lärare ger dig alla nödvändiga kunskaper och färdigheter för att du ska lyckas att nå dina mål med körkortet. Med tanke på den begränsade tiden är kraven på dig som elev höga under kursens gång för att du ska ha så bra möjligheter som möjligt att klara både uppkörning och teori.

Billigare körkort

Med en intensivkurs betalar du för ett helhetspaket som inkluderar körlektioner, praktiska och teoretiska moment samt nödvändiga utbildningar som risk 1 och 2. Detta gör att vi kan hålla ner våra priser och erbjuder konkurrenskraftiga erbjudanden för dig som vill ta körkort.

Du blir i toppform inför kör- och teoriprov

Genom att genomföra lektioner och samtliga praktiska och teoretiska moment inkluderat i intensivkursen på kort tid, behåller du körförmågan och minskar risken för att känna dig osäker eller ringrostig. Hos oss kommer du lära dig precis vad du behöver varje pass, och viktigare än så, du kommer vara i toppform inför din uppkörning och teoriprov.

Erfarenhet och pedagogik

Våra erfarna instruktörer har expertisen som krävs för att du ska lyckas. För oss är det viktigt att anpassa våra utbildningar efter varje elevs unika behov. Här kan du läsa om våra elevers omdömen.

Vad kostar intensivkurs för körkort

Intensivkurs kan vara det snabbaste och billigaste sättet att ta körkort. Vi på Motor Trafikskolan erbjuder två intensivkurspaket till konkurrenskraftiga priser:

Intensivkurs 1
  • Syntest
  • 10 körlektioner a´ 50 min
  • Teoriundervisning och körkorts böcker, online teori
  • Risk utbildning del 1 och 2
13 500 kr
Boka nu
Intensivkurs 2
  • Syntest
  • 20 körlektioner a´ 50 min
  • Teoriundervisning och körkortsböcker, online teori
  • Risk utbildning del 1 och 2
19 900 kr
Boka nu

Intensiv körkortsutbildning: innehåll

Under kursen knyter vi ihop teori och praktik för att effektivt förbereda dig inför Trafikverkets krav för teori- och uppkörningsprov. Våra tjänster har hjälpt många elever att få sitt körkort snabbt och våra duktiga lärare kommer ge dig bästa möjliga förutsättningar för att även du ska lyckas.

För mer information om intensivkursen för b-körkortet i Stockholm och för att boka en kurs, är du varmt välkommen att kontakta oss via telefon eller e-post.