Bästa trafikskolan i Järfälla

Intresserad av bästa trafikskolan i Järfälla?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig

Vi strävar efter att vara den bästa trafikskolan i Järfälla genom att erbjuda våra elever en prisvärd körkortsutbildning med snabba resultat. Här har vi samlat omdömen från våra elever som har tagit körkort med hjälp av Motor Trafikskola.

Jag tog körkortet på första försöket och är super nöjd med min utbildning här. Har lärt mig mycket och det har verkligen ökat mitt självförtroende och trygghet i trafiken. Stort tack till Nidal! Tålmodig och noggrann lärare. Hade inte kunnat föreställa mig en bättre trafikskola!
Lara Tekan, Oktober 2023
Så bra trafiklärare alla var så lugna och hade sånt tålamod med mig jag vill tacka Samer och Nidal men även Rita i receptionen som peppade mig så mycket, rekommenderar denna trafikskola starkt!
Yasmin, Oktober 2023
Utan motor skulle jag aldrig ha mitt körkort idag. De var så hjälpsamma med det jag behövde öva på, och ledde mig också rakt mot målet, för att genomföra körprovet. Jag hade Nidal som lärare, och han var definitivt den bästa läraren jag någonsin haft! Tack!
Edvin Brodin, September 2023
Tog körkortet på första försöket. Tack Nidal. Du var hård men rättvis, när jag sitter bakom ratten nu så hör jag din röst i bakhuvudet. Stort tack Motortrafik skolan och Nidal!
Kim F, September 2023
Otroligt bra och proffsiga körlärare, som man känner sig trygg och säker med. Personalen vill genuint hjälpa dig med körkort och lär dig allt på rätt sätt. Jag hade Nidal som min körlärare och han var grymt bra! Så rekommenderar alla att gå till motortrafikskolan i Jakobsberg!
Alicia Alwan, Juli 2023
crossmenuarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram